vrijdag 30 augustus 2013

Je ideale levensstijl

Alhoewel ik niet meer een van de jongste ben, voel ik me elke dag gezegend en ben ik elke dag dankbaar dat ik in deze tijd leef. Het gaat me allemaal redelijk goed af met het ondernemen op het internet en daarnaast kan ik dit combineren met mijn ideale levensstijl.

Leuke dingen perfect combineren doordat ik in deze tijd leef. Dertig jaar geleden was het allemaal een stuk lastiger.

Werk wanneer je wilt
Doordat het internet altijd open is, kun je werken wanneer je wilt. Als je een ochtendmens bent, kun je ’s-ochtends lekker werken, maar als je een avondmens bent, kun je dat ’s-avonds of ’s-nachts doen. Het maakt dus echt niet uit wanneer je werkt, zolang je natuurlijk maar een klein beetje discipline kunt opbrengen om daadwerkelijk aan de slag te gaan.

Werk zoveel je wilt
Als je vier uur per dag wilt werken is dat prima, maar als je dat zestien uur per dag wilt doen, is dat ook goed. Je kunt dus werken zoveel je wilt en natuurlijk heeft dat een grote impact op je directe inkomen – als je die uren natuurlijk goed besteedt!

Werk waar je wilt
Ik ben pas terug van een verblijf in Zweden en dankzij het internet kon ik daar werken op elke locatie en wanneer ik maar wilde. De persoon die de laptop en i-Pad heeft uitgevonden ben ik elke dag weer dankbaar!

Verdien geld met je passie
Ik vind het echt fantastisch dat je kunt werken met dingen die je leuk vindt om te doen. Alle keuzes die ik maak, alle activiteiten die ik opzet en lanceer, zet ik op omdat ik het leuk vind en omdat het mijn passie is – en niet zozeer om er direct geld mee te verdienen.

Geen inkomensplafond
Er is met het internet geen limiet aan je inkomen. Als jij een activiteit hebt ontwikkeld die je 2000 euro oplevert, dan garandeer ik je dat je van die 2000 euro ook wel 5000 euro kunt maken. Je hoeft alleen maar een goede internetstrategie erop los te maken.

Geniet van het avontuur
Wij zijn enorm gezegend dat we in dit tijdperk leven. Het mag dan economisch gezien niet de beste tijd ooit zijn, maar er zijn in de hele geschiedenis nog niet zoveel mogelijkheden geweest als in deze periode. Het enige wat je hoeft te doen is kijken naar wat je leuk vindt, je daar volledig op storten en een aantal internetmarketing skills toepassen. Vervolgens kun je jouw droomleven leiden en dat allemaal door het prachtige fenomeen internet.

Dank dat ik leef in het internet tijdperk. Realiseer je dat het internet nog in zijn pubertijd zit en dat er nog veel meer op ons afkomt!

Lees ook:
- Het internet zit in zijn pubertijd

Safility BV is in Nederland onafhankelijk intermediair & distributor van Streamlife Internet Communicatie Software. Vanaf ultimo november 2013 ook beschikbaar in het Nederlands. Meer weten? Klik hier om de gratis software te downloaden. Probeer deze software gedurende 7 dagen uit zonder enige verplichting.

Meer weten? Klik op onderstaande banner of stuur een mail naar safility@gmail.com


Geen opmerkingen:

Een reactie posten