maandag 7 oktober 2013

Nieuwe revolutionaire manier van online shopping via App

Kopen via de smartphone-app raakt in en de webshop dreigt hierdoor over zijn hoogtepunt heen te geraken.

Met de komst van de Smartphone-app wordt een geheel nieuwe en revolutionaire manier van online shopping mogelijk gemaakt.
Onlangs heeft het Duitse softwarebedrijf Streamlife AG een geheel nieuwe App in online shopping geïntroduceerd. Hiermee wordt een nieuwe dimensie toegevoegd aan het bestaande assortiment intelligente Internet Communicatie Software modules.

Wat is trendshopping?

Hier een korte uitleg: Trenshopping is een geheel nieuw via de Smartphone bereikbaar Internet Teleshopping Platform.
Via professionele productpresentaties en videostreaming in HD-kwaliteit wordt het voor productontwikkelaars, fabrikanten, importeurs en groothandelsbedrijven mogelijk gemaakt met de Streamlife-Smartphone-App trendproducten in verschillende productcategorieën op het mobiele internet te communiceren. Te denken valt aan b.v. gezondheids-. beauty-, fashion- en lyfestyle producten, reizen, luxe- en merchandising artikelen, digitale communicatiesoftware en diverse vormen van (zakelijke) dienstverlening.
Kortom alle innovatieve- trendproducten die passen bij deze tijd en de nabije snel veranderende toekomst.
De producten en diensten kunnen internationaal en wereldwijd aangeboden worden aan zowel B2B als B2C doelgroepen.

De Streamlife-Trendshop-App is uniek, revolutionair en binnenkort te downloaden via het mobiele internet. Deze smartphone-App is aantrekkelijk voor zowel consumenten als producenten inclusief fabrikanten, importeurs en de groothandel. Een win-win situatie.

Streamlife werkt met zakenpartners die wereldwijd het netwerk 'uitrollen'. Zij kunnen met dit nieuwe, innovatieve en het high-tech virale marketinginstrument een bijna onuitputtelijke portfolio aan innovatieve en hoogwaardige kwaliteitsproducten onder de aandacht brengen van potentiële afnemers. Dit alles tegen reële, marktconforme prijzen. Hierdoor wordt het hebben van een webshop overbodig.
Alle producten worden via de Smartphone-app door de Streamlife partners digitaal aangeboden. Zij kunnen de producten online aanbevelen c.q. aanbieden aan elke consument die in het bezit is van een smartphone. Veelal bevinden deze consumenten zich in hun eigen netwerk van zakenpartners, collega's, vrienden en kennissen. Dagelijks zijn er via de App nieuwe introducties van (innovatieve) producten, diensten en aanbiedingen via zgn. virale attractie-marketing.

Geautoriseerde professionele Streamlife business scouts speuren dagelijks naar nieuwe producten en verzorgen de product introductie bij Streamlife Marketing GmbH. Deze producten worden vervolgens beoordeelt, bekeken, en na goedkeuring en rechtstreekse onderhandeling met de producent/aanbieder via de Smartphone- App geïntroduceerd en gepositioneerd over de hele wereld.
Gezamenlijk met leveranciers en de Streamlife business partners wordt er wereldwijd, een miljarden markt en netwerk ontwikkeld. Dit alles ondergebracht onder één dak.

Met de komst van het mobiele 4G- netwerk profiteren potentiële Trenshopping- klanten van een geheel nieuwe en moderne manier van productpresentaties en dit alles in HD-kwaliteit. Deze worden geproduceerd en getoond via korte audio berichten en (animatie) videobeelden. De audio- en video boodschappen worden geschikt gemaakt voor presentaties op diverse (sociale) platformen, smartphone, i-Pad en tablet.
De producten en diensten kunnen via de App online bekeken en besteld worden. Ook de betaling en afhandeling van de bestelling vindt online plaats. Kortom alles is volledig geautomatiseerd zonder dat de 'referent' hier enige bemoeienis mee heeft. Zijn/haar taak is uitsluitend het promoten en versturen van de audio- en videoberichten. Hier ontvangt hij/zij een 'fee'.

Voor business partners / leveranciers wordt het nu financieel haalbaar via een volledig nieuw, proactief en wereldwijd verkoopkanaal op een efficiënte wijze producten en diensten te 'vermarkten' en ... zonodig met ondersteuning van prominente persoonlijkheden.

Lees ook:
- Wat is dropshipping?
- Dropshipping via de App op smartphone of tablet
- Wat is viraal marketing?
- Verschuiving van traditioneel marketing naar ICT intelligence marketing
- Het internet zit in zijn pubertijd
- Wanneer wordt online videomarketing ook omarmd door de marketingmanager?
- Virtual live shopping Dé nieuwe hype voor winkeliers?

Meer weten over trendshopping? Stuur een mail naar: safility@gmail.com of klik op onderstaande banner.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten